Saturday, October 22, 2011

WHEN YOU'RE STANDING AT A CROSSROAD

Homecoming week! Det var første gangen de gjorde det til en skikkelig greie på skolen min; Alle var gira. (Eirin) Vi hadde tre (alle andre har fem) dager hvor vi skulle kle oss ut; Twin day, Throwback day og Texans day. Ikke så mangle tok seg bryet til å faktisk kle seg ut, men det var en fin opplevelse likevel. Homecoming game var fredag, så homecoming dance lørdag. Jeg har gledet meg til homecoming siden jeg bestemte meg for å dra til USA for x antall år siden. Jeg dro ikke.


På fredagen spilte vi vår nest siste kamp denne sesongen! Og det store spørsmålet; vant vi? We sure did! Jeg kommer til å savne football fridays. School spiriten og bare den herlige opplevelsen i seg selv!
Var til legen en dag også forresten, kanskje på tide når man har slitt med smertene i flere år, haha. Har hatt store smerter i brystet for de som lure, så skjekka hjerte, lungene, tok sprøyter and so on. Fant også ut at jeg kler sykehus kjoler veldig godt!

Let me see, what else.. Halloween is coming up. I USA er alle crazy og tar den sykt ut. Så jeg skal på halloween party og så prøver jeg å lure med noen til et haunted house! Gleder meg iallefall til enda en ny opplevelse! Det henger forresten julepynt i gatene. OKTOBER. JULEPYNT. Det stemmer bare ikke.

Så har jeg fått ENDA en pakke av mamma! Wow, du er utrolig. Hjerte deg

4 comments:

  1. Whooooot? Dro du ikke på homecoming dance? :o
    husk å legg ut bilde av dæ på halloween :))

    ReplyDelete
  2. Nei, ingen av vennene mine som ville dra! Hørte det var awful, så gikk absolutt ikke glipp av noe :-) Ja, skal ta med kamera!

    ReplyDelete
  3. Kan du skrive litt om vertsfamilien din/legge ut bilder av de, huset, rommet ditt, badet ditt og nabolaget? Hadde vært gøy å se hvor du bor :)

    ReplyDelete
  4. Kan skrive litt her istede! Familien består av vertsfar Jim, vertsmor Robyn og vertssøster Carli. Det er også to hunder i huset! Har ikke spurt om det er greit at jeg legger ut bilder av de og huset, men skal gjøre det! Nabolaget blir det ikke noe bra bilder å ta av, det er så mye trær, haha. Men kommer vell litt bilder etterhvert av både rom og andre ting! Må bli bedre på denne blogginga..

    ReplyDelete