Sunday, October 30, 2011

HALLOWEEN

Kvelder som igår kan jeg leve lenge på. Dro med noen jenter på halloween party hvor vi spise god mat og dansa. Huset var utrolig fint, but then again, alle her har jo villaer. Huset var iallefall pyntet for anledningen, og det samme med folkene. Alt i alt var det en fin kveld :-)



Fikk pakke av verdens beste gutt for litt siden også, og den falt i smak! Alt av det godteriet han vet jeg liker best, og et koselig brev. Savner deg!
Så kom det enda en pakke fra pappa, lillebror og stemor med masse sjokolade og lakris + et selvlaget lite dyr fra søte lillebror! Så nå er det en hel eske full av godteri gjemt i skapet på rommet, haha. Kan forvente at noen av de kiloene jeg har mistet kommer tilbake, men det er verdt det!

Vil også påpeke at idag satt jeg ute i hagen i shorts. Herlig!

5 comments:

  1. hvordan klarte du å gå ned i vekt? :o går bare opp jeg, uansett hvor sunt jeg spiser og hvor mye jeg trener...

    ReplyDelete
  2. Var vant til å spise bare junk og godteri, så når man kommer til et sted hvor det er bare sunt kosthold og ikke noe slag av godt godteri, så er det kanskje ikke så rart! Men det kan også være litt følelsesmessige grunner tror jeg :-)

    ReplyDelete