Saturday, October 8, 2011

COZY

Var ute med noen jenter igår, noe som var veldig koselig! Det var en fin kveld.

Idag har jeg shoppet litt og tatt litt bilder. Det nye kameraet er den beste investeringen jeg har gjort noensinne, for det er så bra! Gir det å ta bilder en helt ny mening spørr du meg.
Ellers er det som regel over 30 grader her hver dag, mens jeg hører rykter om snø hjemme. Har endelig fått litt regn også, så ting begynner å bli grønnere! Hadde ikke takket nei til å bo her noen år til altså, men måtte ha fått visse personer til å flytte etter meg da. Well, well.




Nå er det hjemme alene kos med One Tree Hill, pizza og cola. Skal unne meg et deilig bad ikveld også!

iLove it.

1 comment:

  1. fine lommeboka <3 jeg vil også ha kult kamera! været hjem sug! du aner ikke...

    ReplyDelete