Sunday, September 25, 2011

IGÅR SMILTE JEG MASSE :D FINE DAGEN


Trodde Matt Nathanson var pus jeg, turns out he isn't!


Konserten var så utrolig bra, og det var masse liv. Sykeste at vi betalte 20 dollar for billetten, haha. Trodde nesten jeg skulle besvime da Maroon 5 åpna med Moves Like Jagger! Stjerneklar himmel og Adam Levine er en veldig god kombinasjon! HJERTE

Jeg var også på shopping senteret igår. Dro dit alene, og så godt det var. Gikk å smilte for meg selv i butikkene med en kald og god iste i hånda. Kjøpesenteret er så stort at dere skjønner ikke engang, jeg brukte to timer på å gå igjennom hele, og jeg var i 1/10 av alle butikkene der. Det e himmelen faktisk.

OG DET KOM PAKKE I POSTEN FRA VERDENS BESTE MAMMA !! BLE SÅ GLAD !! Melkesjokolade og salt lakris, jeg har savnet dere!

Men, må løpe (ikke bokstavelig talt), skal jeg på shoppingsenteret igjen! Beste helgen noensinne.

1 comment: