Tuesday, September 27, 2011

FOTBALL OG LYKKE

På fredag er det football game again, Kinkaid vs Episcopal! Og det har vært en stemmegreie hvor folk kan stemme på fire forskjellige kamper de helst vil se på tv, og guess what, vi vant :D Kinkaid er vår store rival har jeg forstått, så dette er visst en viktig kamp. Det blir nice!

Åh, igår skjedde det noe som gjorde meg glad! På fredagen hadde jeg hva man kan kalle en dårlig dag, som også ble litt vanskelig å skjule av forskjellige grunner. Dette var jo ikke noe folk kunne unngå å se, røde øyne og et lei-seg-fjes, så igår kom en jente jeg knapt har snakket med bort til meg med en cupcake hun hadde dratt å kjøpt til meg før skolen i et håp om at dagen min skulle bli bedre! Jeg smilte resten av dagen. Det er det snilleste noen har gjort til meg noensinne!

I dag er det 27. september, og det var 36 grader! Klager ikke jeg altså.



Har bestilt presang til meg selv idag også, LYKKE!

3 comments:

  1. så snill dæm e der over seas! vil æ og bli:)

    kos dæ på kampen Eirin, vi savner deg! <3

    ReplyDelete
  2. hihi, hope you'll have a great weekend! amerikanere, elsk dem! gledes til bruk av presangen da tenke æ <3

    ReplyDelete