Sunday, September 18, 2011

I DON'T KNOW HOW TO FEEL RIGHT NOW

Det har enda ikke gått opp for meg at dette er hjemme mitt nå, det bare føles ut som en litt lang ferie.

Hver dag starter 06:30, da jeg kryper ut av senga og inn i skoleuniformen. Så er det av sted til skolen, hvor første halvdel av dagen er helt ok, så dagens beste 45 minutter med lunch og siste halvdel er kul, in lack of better words. Deretter er det hjem for å gjøre lekser, som kan ta opptil 4 timer. Så er det middag, så dusjer jeg eller tar et bad og legger meg. Jeg legger meg faktisk rundt 8 hver kveld her, enkelt å greit fordi jeg skal opp så tidlig og har store problemer med å sove.
Når det kommer til skolen kunne jeg vell ikke ha kommet på en skole som passet meg dårligere, men jeg begynner å tilpasse meg. Lærerne syntes engelsken min var så god at jeg fikk ikke noe spesialbehandling i starten, helt til verdens beste kontaktpersonen fortalte lærerne mine at de kunne ta seg et år i Norge, men alle fag på norsk; da ble det fart i sakene.
Helgene er heldigvis litt mer innholdsrike, men ikke så mye. I guess things will get better in time, right?

Det er dette jeg alltid har drømt om, og jeg skal gjøre det beste ut av det. Men det er fortsatt vanskelig når ting ikke ble som man hadde håpet. Men jeg har fått en ny start, noe ikke alle er så heldige å få, og jeg skal utnytte meg av den.

2 comments: