Thursday, May 24, 2012

ombrelicious

Det er ingen tvil om at det er sydenvær i Bellaire fortiden. Solen skinner og det er godt over 30 grader hver dag, mens jeg må sitte inne i finværet og lese til eksamen. Imorgen er den siste og verste eksamen, og etter den tar jeg en vell fortjent sommerferie! Den siste tiden har gått til mye skole, utenom det har jeg vært med venner, shoppet alt for mye og lekt litt med håret mitt.

Etter eksamen imorgen skal jeg legge meg i solen og jobbe litt med fargen, før jeg skal på et poolparty på kvelden. Skal prøve å oppdatere litt bedre nå som det så å si er sommerferie og det skjer mye mer! Drar til California om en uke forresten, woopwoop

2 comments:

  1. fiiiine håret! kos deg i sola <3

    ReplyDelete
  2. iiih, heldig med sommer, sol og fint hår :D

    ReplyDelete