Wednesday, May 2, 2012

18 år

Fine dagen. Solen har skinnet, det har vært over 30 grader og jeg har bursdag! Dagen har vært bra med tanke på omstendighetene (again), dro å spiste is etter skolen, så ble det middag med familien senere på kvelden før åpning av pakker og brownie spising. Ser for meg at det blir litt feiring med venner til helga!

I år går jo bursdagen min over 31 timer, og selv om dagen ble litt annerledes enn jeg hadde sett for meg 18 års dagen min, har jeg de søteste vennene som har bakt for meg, og jeg fikk verdens beste start på dagen! Den starten med at verdens beste gutt ga meg en tur til London! Åh, jeg er så heldig :D Fikk andre fine gaver også, så tenker jeg det blir enda flere når jeg kommer hjem til Norge!





Nå tar jeg kveld etter en lang og fin bursdag! God natt :-)

No comments:

Post a Comment