Friday, April 20, 2012

Sommer. Åh, det må være det ordet som smaker best i munnen. Tanken på sommer gjør meg varm og utålmodig. Jeg har så mange planer for denne sommeren! Jeg skal tilbringe fine dager i California og drømme meg bort om en fremtid der. Jeg skal pakke en bag for noen dager, få med meg han fine og bare kjøre til Destination Unknown. Jeg skal få med meg jentene på turer til Sweden. Jeg skal forhåpentligvis til syden med mamma og prinsen min. Jeg skal kanskje prøve å kjøre bil, hvis jeg tørr. Jeg skal ligge under klar stjernehimmel i armkroken til han fine mens han visker de ordene jeg vil høre. Jeg skal drikke kald øl på sene sommerkvelder med gode venner. Jeg skal forhåpentligvis ta en tatovering.  Og jeg skal smile. Masse.

2 comments:

  1. Åh, perfekt beskrivelse på en perfekt sommer! Gledes vennen!

    ReplyDelete
  2. helt perfekt! gleder meg til sverigetur :))

    ReplyDelete