Wednesday, June 6, 2012

Cali

Jeg befinner meg fortiden i California, og nyter hvert sekund av det! Startet i LA, så går turen langs kysten opp til San Fransisco. Så langt har det vært en nydelig reise, med stopper som Orange County, Hollywood, Beverly Hills og Santa Barbara.

Jeg kan knapt tro at jeg bare har to uker igjen i USA når jeg kommer hjem fra California, og hjertet brister ved tanken. Jeg er ikke klar til å dra hjem..

Anyway, mobilblogger nå, så slenger bare med et bilde av meg selv før det blir bedre bilder når jeg kommer hjem og får lagt bildene over på datamaskinen.

4 comments:

  1. nydelige eirin! høres ut som du kose dæ massssse der ja - sounds like a dream <3
    høre rykter om at du ska ha en liten hjemkomstfest 30. juni, men da e hvertfall æ i syden, men vil gjerne kom en tur når æ har kommi hjem! savner deg <3

    ReplyDelete
  2. Er du ikke hjemme når jeg kommer hjem ?! Skuff .. Men ingen fare, har ikke lagt store planer for det jeg nei, det hadde vært gøy såklart, men tar ting som de kommer! Har nok med å faktisk sette meg på flyet å dra hjem jeg nå, hah .. Har alltid åpent hus for deg uansett, så bare kom når du vil du ;*

    ReplyDelete
  3. selv om du ikke e klar for å dra enda, e æ sinnsykt klar for å ta i mot dæ <3 MISS U, og kos dæ kjempemasse siste tida!

    ReplyDelete
  4. er sikkert trist å dra ja tenker jeg...
    takk for det, skal selvfølgelig komme å besøke deg! ;*

    ReplyDelete