Wednesday, March 21, 2012

heaven on earth


Etter en uke med herligheter er jeg desverre tilbake på skolebenken, og har vært det noen dager nå! Heldigvis er det under 10 uker med skole igjen, og jeg har masse å se frem til, så den siste tiden vil nok fly avgårde! Forrige uke var Spring Break, og det beste USA har å tilby sto for tur. Nemlig New York City!

På fredagen fløy vi inn til New York, etter type fem timer på flyplassen, takket være Obama. Det ble en sen kveld, men det stoppet oss ikke fra å stå opp relativt tidlig for den korte tiden i NYC skulle ikke soves bort! Dagene jeg fikk i New York var fantastiske, og det er virkelig en vakker by. Den ble helt klart min favorittby iløpet av få minutter, og jeg skal dra tilbake så snart jeg får sjansen! Det ble flere klesplagg rikere og altfor mange tusenlapper blakkere, men det er ingen tvil om at det var verdt det! Deretter sto Washington DC og Virginia for tur. Jeg hadde ikke store forventninger til DC, men jeg kan virkelig si at jeg ble positivt overrasket!

NYC, I'll be seeing you


btw; bildeinnlegg kommer senere!

No comments:

Post a Comment