Thursday, March 8, 2012

DREAM

Om fire knappe måneder er dette eventyret over, og jeg reiser tilbake til lille Norge igjen. Spørsmålet er vell for hvor lenge.

I det siste har jeg blitt inspirert til å utfordre meg selv enda mer. De siste seks månedene har virkelig vært en utfordring, i'm not gonna lie, men det er enda større grunn for meg til å fortsette. Jeg vil ikke stoppe med dette. Jeg har lært så mye, og har enda mer å lære, og da finnes det ikke bedre måter enn å utfordre seg selv til det ytterste. Jeg er flere opplevelser rikere, og in the long run ville jeg ikke vært foruten de.

Det er så mye jeg vil gjøre, og så mange drømmer jeg vil oppfylle at tiden strekker ikke til. Det gjør forsåvidt ikke pengene heller, men det kan vi jobbe med, hehe! Uansett, så har jeg mange drømmer som jeg så gjerne skulle oppfylt. Hvem vil vell sitte igjen om 40 år og angre på ting man ikke gjorde når man hadde sjansen? Jeg har verden for mine føtter, og jeg kan gjøre hva jeg vil hvis jeg innstiller meg på det. Det er så deilig å vite det, at man kan gjøre hva man vil hvis man bare tørr å prøve! Og allerede imorgen går en drøm i oppfyllelse

“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”

2 comments: