Wednesday, February 22, 2012

små gleder i hverdagen

Jeg har det bra, og elsker at varmen begynner å komme tilbake, og idag fikk jeg enda en fin påminnelse om at sommeren er like rundt hjørnet. Den fine bikinien fra Victoria's Secret som jeg har siklet etter i lang tid er endelig min. Jeg tørr ikke regne ut hvor mye penger jeg har brukt på dette halvåret iallefall, det er nok mer enn jeg har brukt på 2 år hjemme, iiiik. Men jeg følte en ny bikini var nødvendig nå som det faktisk går ann å bruke den her i fine USA land



3 comments:

  1. åå, så utrolig fin bikini! kjenne æ bli utrolig misunnlig når sommeren kjæm krypende te dæ no. enda kaldt og snø her.
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er så herlig her nå, kunne ikke tenkt meg å drasse rundt i snø i lille Norge! Og så kommer det enda en i posten om ikke så lenge, hihi!
      <3 Ha en fin dag, sweetie

      Delete
  2. Åh, liker! Den der bikinien såg æ også på :-D Fiiiin!

    ReplyDelete