Tuesday, November 22, 2011

NORWAY 104 DAYS AGO

Om bare noen dager har jeg vært her en tredjedel av året mitt, noe som virkelig får meg til å tenke. Jeg har syv måneder igjen, og selv om det kan virke lenge nå, kjenner jeg allerede at det stikker i magen ved tanken på at jeg skal "hjem". Jeg vet ikke om jeg blir trist eller glad av tanken på å hjem lengre. Misforstå meg rett, jeg kan knapt vente med å være med alle de jeg er så glade i, igjen, men på samme tid vil jeg ikke forlate USA. Jeg lever for dette landet.

Jeg sitter ofte å undrer på hvordan det ville vært om jeg ikke hadde dratt. Hadde jeg vært lykkeligere? Eller hadde jeg hatt den samme følelsen som jeg alltid hadde?

Jeg savner å ligge i armene til han fine som hvisker de ordene jeg vil høre. Jeg savner det fine rommet mitt og den deilige sengen min. Jeg savner hvordan hver kveld er lørdag for meg og mamma, og hvordan hun er både mamman min og min beste venn. Jeg kunne også sagt at jeg savner norsk godteri, men jeg har så mange herlige som sender meg at jeg har skapet fullt hele tiden :D Jeg savner også litt mer frihet, selv om jeg skal ikke klage. Det er mange småting jeg ville savnet med lille Norge, selv om visse ting får meg til å aldri vil dra tilbake igjen.

En vakker dag skal jeg ha vært i alle statene i USA, og i mine drømmer bor jeg her også!


2 comments: