Wednesday, September 14, 2011

MONEY&SCHOOL

I helgen var jeg på shopping med Natalie og Caroline. Shoppinga her er amazing, de har alt du kan tenke deg og det er billig! Lørdagen ble tilbringt hjemme med filmkveld osv. Det går ann når man har sin egen lille kinosal hjemme :D Så har jeg også gjort mer lekser disse to ukene enn til sammen i hele livet mitt, så visse familiemedlemmer bør være stolte! Og, jakka mi kom i posten idag, lykkee!

Forresten, dere som sier amerikansk skole er så lett, hvilke fag tok dere'a?

Timeplanen min det neste året:

1 semester

1. English 11
2. Wellness
3. US History
4. Free PD
5. Psychology
6. Algebra 11 %!$
7. Media

2 semester

1. English 11
2. World religions
3. US History
4. Economics
5. Free PD
6. Algebra 11
7. Photography

Mattelæreren min kasta meg ut av klassen, så vet forøvrig ikke hvilken matte jeg havner i resten av året, haha.

(skrevet 1. september 2011)

No comments:

Post a Comment