Wednesday, September 14, 2011

DIFFERENCES

Imorgen har jeg vært her i 2 uker! Tider har gått veldig sakte, men på samme tid har tiden flydd! Siden sist har jeg vært på theater, field night at school, gjort altfor mye lekser, fått fineste husnøkkelen og bare slappet av at the house. Begynner allerede å merke at dette året vil gå utover norsken min!
Og iløpet av disse 2 ukene har jeg merket endel forskjeller mellom Norge og USA, so here we go;

Folk her er mye hyggeligere enn i Norge. De åpner alltid dørene for deg, og selv om du er 10 meter unna, venter de likevel. Og de smiler, masse. Veldig hjelpsommer er de fleste og! Og alle velsigner deg når du nyser, haha.

Alt er så mye billigere her! Shopping er en fryd :D

Vet ikke hvor jeg skal begynne med skolen engang. Der stemmer ingenting. Jeg må opp en og en halv time tidligere enn jeg er vandt til, ca. Jeg har 5 minutter på å komme meg til hver time, og skolen er mer enn stor nok. Vi har masse lekser hver dag, jeg som ikke er vandt til å gjøre lekser. Elsker kantina da, det er alt for mye god mat. Cheeseburger every single day! :D


PS. Bilder kommer når pakken fra mami med kameraledningen er ankommet.

(skrevet 24. august 2011)

No comments:

Post a Comment